Druckansicht der Internetadresse:

FACULTY OF LAW, BUSINESS AND ECONOMICS

Marketing & Sport Management

Print page

Publications

year    2024   2023   2022   2021   2020    all years

2020

Stegmann, Pascal; Nagel, Siegfried; Buser, Markus; Schönberner, Jan; Ströbel, Tim; Woratschek, Herbert
Co-creation of value in digital interactions : A netnographic analysis of a sport clubs' social ...
2020
28th European Association for Sport Management Conference (EASM), Online Conference

Ströbel, Tim; Doenicke, Johannes
Brand management : Traditional brand concepts and brand value creation
in SMAB Relevant Management Insights volume 1 (2020) issue 13. - page 1-4
https://www.sma-bayreuth.de/publishing/relevant-ma ...

Ströbel, Tim; Ridpath, Bradley David; Woratschek, Herbert; O'Reilly, Norm; Buser, Markus; Pfahl, Michael
Co-Branding Through an International Double Degree Program : A Single Case Study in Sport Manag ...
in Sport Management Education Journal volume 14 (2020) issue 2. - page 119-128
doi:10.1123/smej.2019-0047 ...

Ströbel, Tim; Durchholz, Christian; Maier, Christopher
Die Dienstleistungsbranche im Wandel : Netzwerkorientierung und Digitalisierung in ausgewählten ...
Perspektiven des Dienstleistungsmanagements : Aus Sicht von Forschung und Praxis
Wiesbaden : Springer Gabler, 2020. - page 17-31
doi:10.1007/978-3-658-28672-9_2 ...

Exploring new routes within brand research in sport management
publ: Ströbel, Tim; Germelmann, Claas Christian
European Sport Management Quarterly
2020

Ströbel, Tim; Germelmann, Claas Christian
Exploring new routes within brand research in sport management : directions and methodological ...
in European Sport Management Quarterly volume 20 (2020) issue 1. - page 1-9
doi:10.1080/16184742.2019.1706603 ...

Moesch, Christian; Marklowski, Tim; Ströbel, Tim
Funktionalität oder Nachhaltigkeit? : Eine Bestandsaufnahme im Schweizer Bergsportmarkt
in Marketing Review St. Gallen volume 37 (2020) issue 4. - page 72-78

Griebel, Lars; Ströbel, Tim; Woratschek, Herbert
Integrative Branding - Brand Management in The Light of Value Co-Creation
in SMAB Relevant Management Insights volume 1 (2020) issue 22. - page 1-5
https://www.sma-bayreuth.de/publishing/relevant-ma ...

Stegmann, Pascal; Scheitlin, Yannick; Ströbel, Tim
Interaktionspotenziale im Rahmen der Marketingkommunikation auf sozialen Netzwerkplattformen am ...
in transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement volume 66 (2020) issue 1. - page 12-19

Woratschek, Herbert; Kaiser, Mario; Durchholz, Christian; Ströbel, Tim
Preisaufschläge für die sportliche Relevanz
in German Journal of Exercise and Sport Research volume 50 (2020) issue 3. - page 406-416
doi:10.1007/s12662-020-00661-y ...

Woratschek, Herbert; Horbel, Chris; Popp, Bastian; Ströbel, Tim
Service Quality-Value Framework
in SMAB Relevant Management Insights volume 1 (2020) issue 11. - page 1-5
https://www.sma-bayreuth.de/publishing/relevant-ma ...

Webmaster: Webmaster MAS

Facebook Twitter Youtube-Kanal Instagram UBT-A Contact